Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2009, 15:30   #8
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Sansynligvis ikke uden love der pålægger erhvervslivet at gøre noget... for det er jo i bund og grund DEM der sætter dagsordenen... og hvor mange % af erhvervslivet mon sætter krydset rødt, og har en fornuftig politik på området?...
Jeg tror ikke, erhvervslivet er ene om det. Hvor tit har man ikke hørt om offentligt ansatte, der går ned med stress eller bliver psykisk nedbrudte pga. deres arbejdsplads?

Jeg tror desværre, er der er tale om en generel tendens i vores samfund. Der heldigvis nogle arbejdspladser, der har opdaget, at der faktisk også er en sammenhæng mellem medarbejdernes trivsel og tallene på bundlinjen. Lad os håbe, det spreder sig.

Og nej - jeg tror heller ikke, det ændrer sig med denne regering - eller med en rød regering. I ny og næ kører der en kampagne i medierne, og så kommer det vældigt på måde. Alle politikerne på begge fløje synes, det er forfærdeligt, og at der bør gøres noget. Men når det lange slid skal tages, og pengene skal bevilges, så er det noget mere trægt med velvilligheden....
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat