Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2009, 09:06   #14
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Op på hesten igen

Hej Alle igen.

Jeg sender en stor tak til jer alle fordi I er jer

Jeg har sammen med min mand og vores nabo aftalt af vi alle 4 to gange pr uge sammen skal træne. Vores nabodame har en bmi på over 32 og ja vil gerne smide et par kilo eller 30, taget på efter hun har været kommet til skade med det ene ben og er stoppet med at ryge....

Vi har samlet de motions redskaber vi hver især har (motionsbænk, løbebånd, romaskine mv.)og sat dem hos naboen, der har en hel hal med rigelig plads. Og så har vi købt nogle pilates dvd'er og nogle med step.

Sammen vil vi så forsøge aktivt og med hinandens hjælp at komme kiloene til livs. Nabo-konen og jeg har hver vores smerter og hver vores dårlige kondition, vores mænd'er træner sammen da de begge er i væsentlig bedre form end os og vi "damer" træner derfor sammen. Vi er enige om at vi starter med step programmet for begyndere (ved desværre ikke hvad det hedder da det er nabo-damens) og når vi så kan det program lægger vi mere og mere på.

Vi er helt enige om at det skal være rart og at vi skal respekterer hvis man af en god grund melder fra en dag. En god grund er ikke pga. dovenskab.. men f.eks en dårlig dag med smerter, hvor man ikke kan overskue det.

Men vi skal bakke hinanden op og vi håber alle 4 at det vil styrke os at vi ved at der er 3 andre der venter på og regner med een

Ang. min rygning... det må komme senere

Jeg ser lidt lysere på fremtiden nu og synes selv at jeg er kommet et skidt nærmere et fysisk liv igen. Så mangler jeg at få psyken med og ikke mindst selvtilliden. Håber det kommer med tiden..

Kram til jer
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat