Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2009, 02:12   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmm jeg ved sq ikke om det er fordi jeg har en lorte dag (ondt og træt ) men jeg syntes det er en lidt langt ude tråd den her ...

Vi har jo en der hedder forum kategorier og jeg håber da at folk kigger i den og ikke kun på forsiden .. inde i forum kategorier ligger der tråde både til politik og til alt andet ...

Som jeg forstår det , ja så er det jo bare at vi ikke skal have de politiske debatter op på forsiden sådan ala farvel Fogh , til lykke løkke osv ...

Men man skriver dem nøjagtigt som man plejer (man finder kategorinen under forum kategorier ) og der står de så også nøjagtigt som de plejer , men de fylder ikke hele forsiden op....

Man kan diskuttere nøjagtigt som man plejer (ingen begrænsninger der ) man kan pege finger som man plejer (ingen begrænsninger der ) og man skal gå efter bolden og ikke manden som man plejer (intet nyt i det )

Så alt er som det plejer ... men starter man en støjberg tråd ja så kommer den ikke på forsiden , men alle ved at den ligger inde i forumkategorier ...

man kan også bruge de sociale grupper til det .. og der kan man jo så linke til politik gruppen i sin signatur ....

Hvad man vil kalde div af øge navne det er der jo heller ikke nogen regler for .. så intet problem i det ....

Øhhh så sidder jeg og tænker .. hvad er det der bliver anderledes ?

intet !! kun det at en politisk debat med det formål at diskuttere politik ikke kommer på forsiden , men ligger under forum kategorier ...

Jeg syntes det er en genial ide .. og ja jeg vil være meget i det politiske forum i perioder og er der nogen der laver en social gruppe så skal jeg også gerne komme der ....

Men jeg ville sætte pris på at når jeg logger på sidst på dagen eller hvis jeg ikke har været her en dags tid , så er det ikke længere sådan at jeg skal terpe mig igennem indlæg med politiske meninger (og jeg er meget politisk ) men jeg er her hovedsageligt for at prøve at gøre en forskel og hjælpe folk igennem deres sager så godt jeg kan .. og selv få hjælp når det brænder på ...

Og så er det altså dejligt at jeg kan se det på forsiden og ikke skal sidde og rode i forum for at finde de indlæg der nu handler om sager ....
Politik er en del af systemet og vi er i den grad en del af systemet men det behøver ikke at overtage det hele , som det gør i periode ....

Så for min del væk fra forsiden med det , og det er så det eneste der er nyt i det......

Hejdien

PS socialegrupper fungere jo netop næsten som forum
  Besvar med citat