Se enkelt indlæg
Gammel 13-03-2009, 17:39   #6
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
hej

jeg vil bare lige komme med min mening...
jeg har både været hos psykolog og psykiater...og som sagt er psykologen mere til snakke med hvor psykiateren kan udskrive medicin..
men jeg ´må indrømme den psykiater jeg havde gad faktisk ikke rigtigt snakke..det var nok for ham høre hvad jeg havde det dårligt med og så bare smide nogen lykkepille i mig...hvorimod psykologen hjalp mig med en del ting...
skal siges jeg hader tage piller og syntes alle burde prøve en psykolog inden de tager imod piller med mindre det er rigtigt slemt...
jeg er blevet henvist til begge via min læge....psykiateren er gratis men da jeg skulle til psykolog skulle jeg søge komunen ...
der er utrolig meget forskel på psykiatere ..den ene går ind for alt skal helbredes med piller ..andre der er halvt modstandere af det...
jeg har oplevet alt for mange få lykkepiller og direkte smider sit liv væk fordi de ændre sig totalt...bryds mig ik om de der piller...!!
skal også lige siges at ham psykiateren der fyldte mig med lykkepiller i 3 mån og gav mig en hurtig diagnose ,kunne jeg slet ik få en erklæring fra til min sag da min sagsbehandler sagde han ikke var IN ...dvs hans ord bliver der ikke lagt så meget vægt på når der søges pension eller flex,så det betyder meget det er en psykiater din komune acceptere hvis du skal bruge en erklæring til din sag...
held med det*SSS*

Sidst redigeret af pruttenQ34; 13-03-2009 kl. 17:42.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat