Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2009, 09:49   #39
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Razmo...

Måske nogle i Næstved har samme holdning som dig, for nu søger man personale.

Faglig chef... det giver stof til eftertanke, ikke?





Læs flere "guldkorn" her: http://www.jobindex.dk/cache/af/2305984.shtml

Tjaa... der er ikke noget nyt i det der står i den jobbeskrivelse... eller rettere; der er ikke noget der overrasker mig egentligt. "Mennesket som resource"... bare måden det er skrevet på får det til at lyde som om vi er en klump kød der skal vrides for resourcer

Som jeg forstår annoncen, så er det ikke en udskiftning der sker, men fordi den nuværende chef for Job og Helbred Kim Poulsen skal have en stik-i-rend-chef ved sin side... måske har han for mange klagesager? ... der står i hvert fald at man skal arb. med klagesager også.

Og så må den Chef gerne være jurist står der... ELLER socionom/socialrådgiver... det vil altså sige, at en der kun forstår sig på tør lovgivnin kan gå hen og blive chef for sygeafdelingen i en kommune... det er VIRKELIG betryggende må man sige... det vil sige, at når alle de inkompetente sagsbehandlere skal spørge til råds om noget, så går de til en chef-assistent som heller ikke aner en skid om sociale emner og kun forstår sig på jura og økonomisk effektivisering.... så det fortæller mig kun een ting: alt vil blive vurderet ud fra paragraffer, og sikkert i den negative ende af skalaen...

men igen... det er der ikke noget nyt i.

Men han/hun skal da bare komme mig på tværs, så skal jeg sørge for at vedkommende får brugt sine evner til bearbejdelse af klagesager... ingen tvivl der

Sidst redigeret af Razmo; 05-03-2009 kl. 09:51.
  Besvar med citat