Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2009, 19:21   #2
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Thumbs down Sygeplejersker, Som LÆGER?

Du har fuldstændig ret Stella

Nu er jeg godt nok selv ved at skaffe mig en uddannelse som netop sygeplejerske. Men jeg er lodret imod.

For det første skal der mere end et års udlæring til før man kan siges at kunne administrere sådan en opgave, alene fordi medicin udgør så stort et felt at det optager meget mere end et år for at have check på brugen og bivirkningerne. Så alene af den grund er forslaget uholdbart.

For det andet er der så mange opgaver i øvrigt der skal klares som sygeplejerske at det bliver nærmest umuligt at nå alle sammen på en arbejdsdag, SELV hvis man uddelegerer nogle af dem til SSA'ere. Og hvordan har man så liiiige tænkt sig at SSA'erne skal kunne overtage disse opgaver
Vil man give dem en overbygning? Så er de faktisk derhenne hvor SSA'erne må færdiggøre sig til sygeplejersker. Og hvem skal så overtage deres opgaver? SSH'erne? Så skal de jo opgraderes til SSA niveau, hvilket kræver yderligere 1,8 års uddannelse. OG, hvem skal så lige overtage SSH'ernes opgaver? Det er jo skruen uden ende.

Jeg kunne så også godt tænke mig at vide, har regeringspartierne overhovedet TÆNKT på den domino effekt? Jeg er temmelig overbevist om at det har de IKKE. De har sikkert ikke engang forestillet sig den problemstilling. Skal vi vædde???

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat