Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2009, 20:33   #36
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det er så latterligt og langt ude at man føler sig kaldet til at citere Nasar når det drejer sig om det offentlige (godt nok ikke dem han snakkede om men citatet kan bruges )

Svin svin svin de er nogen svin


Jeg gad sq godt nok ikke være den der hver dag skulle gå hjem fra arbejdet efter at have toturet kommunes syge borgere , utroligt at de ansatte kan sove om natten ...

DET ER EN FALLIT ERKLÆRING til chefen for Gladsaxe kommunes Ebbe Holm at det er alt hvad han har at "tilføje" og de andre er vel på samme måde.

De har mistet min respekt for de er nogle vattede holdningsløse mennesker der har mistet meningen med det arbejde de udfører !!!


Haaaa sikken en sarkastisk super god tegning Hyanna...det er for langt ude...jeg er sg mildt sagt lammet af chok over den regering og deres sygepolitik. Det gør virkeligt så ondt at man enten græder eller bliver iskold og hård.

Sidst redigeret af Stella; 17-02-2009 kl. 20:37.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat