Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2009, 11:36   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Jess, rolig nu, helt rolig.

De kan ikke forlange at du åbner din dør, når det ringer på og jeg gad godt se dem fratage din kontanthjælp, nej, det kommer ikke til at ske.

Men jeg læser det på samme måde som dig, vi skal mandsopdækkes og jages, så vi til sidst bliver så stressede at vi enten går helt ned eller opgiver og slæber os gennem et job.

Men de er velkomne her, de vil næppe få ørenlyd, mine hunde kæfter op på håndtegn, jeg har 4 slanger, der gerne vil ud og jeg har katte, der nok kan lokkes til at pisse på deres tøj

Hjemmet ER ukrænkeligt.
Jammen de kommer ikke ind her, det er sikkert og vidst... hvis de vil skabe struktur i min hverdag, så skal de lade mig være i fred... i MEEEEEEEEEEEEGET lang tid! ... det sidste jeg får ved at de tripper rundt i min hellige base er det modsatte af struktur, det er da helt sikkert!

Og nej jeg ved godt, at de ikke kan kræve at komme ind... og jeg skal nok også få min vilje, men vi kender jo kommunerne... de slukker og lukker gerne ens eksistensgrundlag for en klage, og så kan man gå i over 6 mdr. uden penge imens klagen verserer...

Nu har jeg så kun et skrog af en kat, som gemmer sig med det samme så det skræmmer nok ikke nogen væk, men jeg kan da sætte 150 watt testone på studiehøjttalerne på ca. 2.500 Hz, så skal de nok blive trætte af mig på et tidspunkt...
  Besvar med citat