Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2009, 14:24   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hyanna, har vi noget andet valg end at kæmpe fortsat.

Men jo, jeg lægger ikke skjul på at jeg er ude på at miskreditere hende og det gerne i mere end en forstand.

Det er muligt at det er davids kamp mod goliath men jeg får det bedre for hver dag hvor jeg kan se at det er altså ikke mig og mine som er totalt idioter og jeg er blevet mere end ærekær overfor systemet.

Jeg kunne selvfølgelig ikke drømme om at anklage nogen som helst i systemet der behandler mig og mine ordentligt men er s..... stædig når først man har overskredet mine grænser(måske er det mit stjernetegn der gør det, tyr) -kender du det

Mon ikke bare jeg skal fortolke det sådan at den eneste i hele dette vanvidsforløb som jeg har tillid til er vores støtteperson og tro mig, hun ved det godt.

Vi har intet haft at skjule så hun er også klar over mine føleleser og handlinger hver gang jeg skriver til kommunen. Hun er klar over hvor stort et traume den ......... har givet mig og det er sagt tydeligt mere end en gang at for at jeg kan komme videre er jeg nødt til at få hende ud af mit system koste hvad det vil.

Apropos koste, jo, det bliver dyrt, ingen tvivl om det, men hvad betyder det om jeg skal gå gældfri i graven eller med en miliongæld, jeg dør nok lige lykkeligt af den grund
Men klart, det tærer på resoucerne.

Vi har endnu ikke turde spørge advokaten hvor meget vi skylder men endnu er vi jo heller ikke færdige med sagen.

Den næste kamp bliver m arbejdsskadestyrelsen som for et år siden anerkendte min mands sag som en arbejdsskade men som i år afviser den, forstå det hvem der kan ?

til dig og fjernbetjeningen
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat