Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2009, 11:41   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenekr syntes som de andre også at det er sk*** godt at du står frem jeg ved hvor svært det er i sær når man har børn , en ting er at udlevere sig selv og kaste hele sit privat liv ud en anden er når ens børn kan kendes via en i skolen , så jeg kan helt klart godt forstå at du meldte pas til billede osv-..

Men bare det at du snakker med dem og ikke har noget i mod at vise dine papir frem (din sag er nemelig så klokke klar at kun kbh kommune ikke kan se hvad vej det skal gå for dig ) gør at de finder ud af hvad der foregår og jeg kan også se at der er god gang i politikken , syntes bare lige vi skal have lidt flere uden for kbh på banen det er jo langt fra kun et kbh problem,,,

Og selv om man nu har fået sin pension så kan man også skrive hvis det er

vi kan jo se mange herinde får deres pension nu efter mange mange år i systemet ... og det gælder jo også om at gøre klar over for omverden at det ikke kun er vejen frem når man har afleveret ansøgningen men lige så meget den lange afklarings tid der tager livet af de syge ...

Så godt gået helenekr bare kast alt dokumentation i hovedet på dem , og jeg tvivler ikke på at hvis ens sag danner gro bund for en artikel eller to så bliver den behandlet mere effektivt det er set før og guderne skal vide at det trænger du til , så det krydser jeg fingere for sker for dig ...
  Besvar med citat