Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2009, 15:54   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tænker mere, man skal FANDEME passe på! Lad os forestille os, at Lakrids barn på et tidspunkt kom ud i nogle problemer, og kommunen så hiver sagen frem og ser, at Lakrids IQ ligger på under 70.....dét kan altså få uheldige konsekvenser og kan ende med en tvangsfjernelse af et barn, hvis dette SKULLE komme i vanskeligheder senere (Gud forbyde det sker!). Det er et uheldigt stempel at få sat i sin sag!

Jeg har også faket lidt den gang jeg selv kunne deltage på møder, ved Feks ikke at bruge make-up og se alt for frisk ud. For jeg fandt faktisk ud af, at jeg ikke blev hørt hvis jeg så flot og frisk ud, men bedre blev hørt og forstået, hvis jeg var grim og kedelig
Jeg har også haft perioder hvor jeg egentlig har haft det ganske acceptabelt, men jeg har ikke turde fortælle om mine gode perioder, fordi jeg ved at de vil blive brugt i mod mig, og da mine gode perioder måske er 30 dage om året, tja så er det ikke noget jeg vil nævne som en kompetance eller en arbejdsevne der kan bruges til noget - derfor har jeg det bare jævnt skidt, for det ligner sandheden mest.
Så på den måde, så har jeg måske også pyntet lidt på virkeligheden.
Omvendt har jeg så også gearet mig op og strammet mig an, hvor jeg burde have trukket dynen over hovedet - tænker på da der kom en psykolog og en sagsbehandler hjem til mig, hvilket jeg i starten fandt voldsomt grænseoverskridene, men som jeg tilsidst fik det helt okay med....men jeg var inderst inde slet ikke så glad og positiv som jeg i starten gav udtryk for.

Jeg har på et tidspunkt sammnlignet det med en forsikringssag, hvor man liiiige skriver et par ekstra CD'ere på og en stak DVD'ere for at kunne få sine penge kradset hjem igen......det er ikke fordi man vil snyde og begå forsikringssvindel som sådan, men vil bare gerne have dé penge tilbage som det stjålne reelt har kostet. For når det går helt efter reglerne, så får man næsten ingen penge tilbage og må selv punge ud!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat