Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2009, 14:07   #20
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hrefna Se meddelelser
Razmo, er der ikke noget om at de har 4 uger til at give et respons på en klage? eller er jeg galt afmarcheret, så skulle du da forlængst have haft svaret?



Hrefna
Det ved jeg faktisk ikke... men det vil jeg finde ud af. Jeg har bevidst ikke gjort noget i julemåneden, da jeg gerne ville have fred for at tænke "sag" i den periode, så det var egentligt min mening at hive fat i dem igen her i det nye år, men da jeg VED min sagsbehandler først kom fra juleferie her d. 5 Januar, så vil jeg lige give hende en uges tid til at få givet lyd fra sig, inden jeg begynder igen... jeg er så god af mig!

Faktisk har jeg aldrig fået skriftligt svar fra jobcenteret ang. at jeg blev fritaget aktivering, selv om jeg stillede klagen til dem. Jeg fik kun "afgørelsen" fordi jeg efterfølgende klagede til borgmesteren, og der igennem arbejdsmarkedssekretariatet fik klageafgørelsen "opsummeret"... skrevet som om jeg VAR bevidst med udfaldet af klagen... men selve den "rigtige" afgørelse venter jeg stadigvæk på efter flere måneder nu, så om de har 4 ugers frist ved jeg ikke... men det undrer mig ikke en smule, hvis de har overskredet en eller anden frist, for det er set før.

Det viser bare, at de enten ikke har en s... styr på deres klager deroppe, eller også har de åbenbart ikke fundet det nødvendigt at give mig en ordentlig afgørelse på klagen... hvorfor kan man jo så prøve at gætte sig til...

Så jeg er da lidt usikker på hvad der sker nu... men noget skal der nok ske, for jeg sider ikke stille før jeg ved hvad de har gang i ... og afg. på den arb. prøvning og forsvarligheden af den, lader bestemt vente på sig...

...men det var nu ventet
  Besvar med citat