Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2009, 08:01   #8
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tbbe Se meddelelser
Som svar på hvor det bærer hen får vi tit skudt bolden tilbage med at kæresten skal finde ud af hvad hun vil og så kan de arbejde ud fra det. Kæresten siger så "det er ikke hvad jeg vil der er vigtigt, men hvad jeg kan eller ikke kan" og det er så her samtalen normalt slutter.

Endnu engang tag for de hurtige svar
Den der kender jeg godt.
Lige hvad det angår, vil jeg anbefale, at din kæreste kommer med nogle bud på, hvad hun godt kunne tænke sig at lave, og så lade det være op til kommunen at vurdere om det er realistisk eller ej.
På et eller andet tidspunkt har din kæreste sikkert haft nogle tanker om, hvad hun gerne ville have lavet, hvis hun kunne.
Sidst jeg var i arb.prøvning (fyldt med løgne, fra deres side), skulle jeg komme med nogle bud på hvad jeg kunne tænke mig.
(Jeg har rygproblemer, fremadglidning af en lændehvirvel som det primære).
Jeg fortalte så, at min store drøm havde været, at komme i lære som guldsmed, men lærepladserne hang ikke på træerne, og nu vil ryggen ikke kunne klare det stillesiddende arbejde.
Senere havde jeg godt kunnet tænke mig, at blive teaterskrædder, men det havde der heller ikke været mulighed for.
Mit sidste "forslag" var rugemor, ha-ha, for de 2 gange jeg har været gravid. har min ryg haft det bedre end sædvanligt.
Det eneste realistiske jeg kunne komme på var, et job som piccoline, og de hænger ikke på træerne, og der er rift om dem.
Din kærestes hidtidige svar, vil sandsynligvis få dem til at vurdere, at hun ikke er motiveret for at komme igang med noget. Og den er i nødt til at få kvalt, så de ikke længere kan stikke jer den i snotten. Så læg lige jeres hoveder i blød, det kan være du kan hjælpe hende på vej, m.h.t. at få nogle ideer om hvad hun kunne tænke sig.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat