Se enkelt indlæg
Gammel 18-12-2008, 09:51   #11
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
snart mere syg og stresset af jobcentre og private aktører.

Hej .
Endnu et eks, på at jobcentrer og de private aktører overhovedet ikke aner en s..d af hvordan deres manglende sagsbehandling påvirker borgerene sygdom i værste tilfælde forværrer det.
Dagen i går, jeg har fået noget influenza, ringer til mit praktik sted og sygemelder mig, ringer til jobcenter bagefter som jeg skal, (jeg er jo ikke tilknyttet privat aktør mere, )ok siger min nye sagsbehandler, NÅ ER DU IKKE MERE TILKNYTTET PRIVAT AKTØR) ?
De har selv overtaget sagen , men ved det åbenbart ikke endnu, at de har opsagt privat aktør----så langt så godt--putter mig i varmen .
Om eftermidagen ringer JOB OG PLAN, ( vi er nu færdig med din ressourceprofil, JEG LÆSER DEN LIGE OP HER I TLF; OG HØRER OM DET ER OK; SÅ JEG KAN SENDE DEN TIL JOBCENTER NYRUPSGADE)
NEJ, det gør du ikke , du sender det her til min adresse, så jeg kan evt, skrive mine kommentarer som jeg vil have med i min ressourceprofil,jeg vil have alt på skrift. Jeg læser det og sender den tilbage til dig---
Jeg er ski snart måløs over både jobcenter og ikke mindst de private aktørers arbejdsmetoder---manglende kommunikation--pga, tidspres skulle JOB OG PLAN lave min nye ressourceprofil sidste uge, for Nyrupsgade, (jeg er ikke længere tilknyttet min første private aktør) da min sag om flex vil blive afgjort her i Jan, åbenbart derfor denne kasten rundt i systemet.
Jeg sidder og tænker på ar mit PTDS, gør at jeg er så meget på vagt over for alt, denne gang kom det mig tilgode, mine alarmklokker, at jeg ikke godkender noget som helst i en telefon, og samtidig skal gøre jobcenter opmærksom på at de har mig nu i praktikken.
Det bedste der skete i går var at brevet fra RH , kom om vissitationssamtale 8-01-09- for at komme i behandling for mit PTDS--det ser jeg nu frem til, og så passer jeg lige min influenza og ser om der sker flere spændende ting i dag.
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat