Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2008, 23:57   #43
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Jens Bang

Han må være provisionslønnet efter hvor mange klienter han kan få ud af sygedagpengesystemet og over på kontanthjælp/helt uden forsørgelse

I min sag er det skræmmende at Lægekonsulent Jens Bang bare kan skrive at der ikke foreligger noget fra min behandlende psykiater og derfor kan vælge helt at se bort fra disse, der er indhentet ikke mindre end 2 erklæringer fra Psykiater xxx xxxx som Hr. Jens Bang åbenbart ikke har kunnet få øje på og det foranlediger at denne Lægekonsulent er fuldkommen og lodret uenig med sine kolleger på Jobcenter Skælbækgade, som i samme periode skriver at der ikke behøver indhentes flere oplysninger da såvel mine fysiske som psykiske lidelser er kroniske, at alle behandlingsmuligheder er udtømt og at min erhvervsevne er nedsat til det *ubetydelige* samt at en arbejdsprøvning ikke må gennemføres da det vil kunne forværre mine psykiske sygdomme, (depression og generaliseret angst)

Så fra dette til at kunne bestride et rygskånende job, men ellers på ordinære vilkår som Jens Bang mener, er der meget store udsving, desværre retter man sig nok efter den lægekonsulent som det økonomisk bedst kan betale sig at føje.....

Men tillykke med gevisnsten/pensionen, jeg har kun være i systemet i 3½ år, så der går sikkert lang tid for mig enddu, før der foreligger en afklaring
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat