Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2008, 16:09   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Zuza skriver
Man skal have en varigt nedsat arbejdsevne, som er UNDER halv tid.


Hejdien skriver:
Citat:
Zuza hvor har du den fra

Jeg kender til flekser der arbejder 37 timer men så er der andre og væsentlige skånehensyn, mange flekser har nedsat tid men det er ikke en betingelse
Åh, det er, fordi jeg altid tænker i EFFEKTIV arbejdstid, så jeg mener, at hvis den EFFEKTIVE arbejdstid er UNDER HALV TID, så kan fleks være en mulighed.

At man er på arbejdspladsen 37 timer inkl. skånehensyn (forlængede pauser, flere pauser, nedsat arbejdshastighed) kan så betyde, at den EFFEKTIVE ARBEJDSTID bliver halv tid eller derunder.

Jeg ser fleksordningen som en slags timeberegning, hvor arbejdsgiver jo betaler løn for de EFFEKTIVE timer, man kan arbejde, hvor kommunen supplerer op med det, der er skånehensyn... op til de 37 timer.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat