Emner: SF tråden
Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2008, 11:53   #22
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af annasen Se meddelelser
Kære Anna

Tak for din mail. Vi vil rigtig gerne bruge din viden og dine erfaringer. Det er så vigtigt at historierne fra det virkelige liv også bliver løftet op på det politiske niveau. Du er altid velkommmen til at skrive med dine oplevelser og synspunkter, og derudover vil vi gerne have lov til at vende tilbage til dig, hvis vi støder på problemstillinger, som du måske kan belyse med konkrete eksempler.

De bedste hilsner

Nana Bjerg
Rådgiver for Özlem Cekic


--------------------------------------------------------

Konkrete eksempler er der mange af

annasen
Tjaa... det var stort set det samme hun skrev til mig, da jeg midt i www.mitansvar.dk debatten bad SF om at være synlige i debatten.

Jeg fik også en sang om at det ville hun meget gerne efter sommerferien, og hun har ikke stukket næsen indenfor én eneste gang.

Hun skrev også at hun ville bruge min sag, hvis hun måtte når hun skulle til møder... er heller ikke set.

I det hele taget synes jeg at hendes blog på nettet mest af alt ligner en person der har mest interesse i invandrerpolitik og hjemløse.

Jeg mangler stadig at se/høre hende stille op for de langtidssyge der ikke kan blive ordentligt afklarede.

Hvis ikke snart SF viser kulør med hensyn til det her, så ryger min stemme på Enhedslisten ved næste valg.
  Besvar med citat