Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2008, 19:52   #314
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
DER SKER HELE TIDEN NYE TING, OG SÅ MÅ DER HANDLES

Citat:
Søborg d. 28.10.2008

Gladsaxe Kommune
Social- og Sundhedsforvaltningen
Rådhuset
2860 Søborg.


Kære Elinor Kyhnauv

Jeg har fra SKAT modtaget – Rykker og restanceopgørelse, opgjort pr. 3/10-2008

Jeg ved ikke hvorfor denne rykker først kommer nu for perioden – 01.01.2008 – 31.01.2008, hvis den skulle være afvist af Danske Bank, der ikke har noget registreret?

Der kunne være sparet renteudgift!

Beløbet er på 48.515,00 kroner som vedlagt i original (jeg har kopi). Send mig venligst snarest dokumentation for indbetaling eller overfør pengene til erhvervskonto.

Jeg skal dog bede om, at gælden bliver indfriet hurtigst muligt, og inden gælden bliver indfriet af pantefoged som beskrevet.

En kopi af dette brev vedlægges mit brev til SKAT.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
MIT SVAR TIL SKAT

Citat:
Søborg d. 28.10.2008

SKAT
Betalingscentret
Damstrædet 2
6950 Ringkøbing.


Vedr: Rykker og restanceopgørelse, opgjort pr. 3/10-2008

Jeg har vedlagt brev af 28.10.2008 til Afdelingsleder Elinor Kyhnauw Gladsaxe Kommune, da det er kommunen der afholder betaling af løn og skat til mine handicaphjælpere.

Jeg er handicappet, og er på grundlag af dette bevilget hjælp døgnet rundt.

Jeg administrerer som ”handicappet” et ”enkeltmandsfirma”, vedrørende udbetalingen til de benyttede handicaphjælpere, og er ellers en almindelig person uden nogen erhvervsmæssig tilknytning.

En eventuel fogedsag hos mig, vil således blive en fogedsag mod privat ejendom, eller ”handicapbil”.

Vedlagt kopi af Rykker af 3/10-2008.


Venlig hilsen

Benny Gerhard
Mvh. www.Benny-G.dk
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat