Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2008, 20:06   #7
Blue
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2008
Indlæg: 14
Styrke: 17
Blue er ny på vejen
mange tak for ideer og forslag...

godt at jeg lige fik opmærksomhed på formål med revalidering - for det havde jeg lidt overset.

revalidering var sådan set også en succes - efter det første år som var en katastrofe - var det hele faktisk så ringe at jeg stod til førtidspension. men det have jeg virkelig ikke lyst til. så revalidering har været en succes i og med at jeg jo nu kan arbejde 15 timer om ugen - det kunne jeg bestemt ikke før revalidering.

omkring a-kasse - jeg er faktisk meldt ind. jeg troede i starten at jeg efter revalidering kunne komme på dagpenge - men det fandt jeg efter en del roderi ud af at jeg jo ikke kunne - da jeg jo ikke står fuldt til rådig for arbejdsmarkedet. jeg er blevet anbefalet at blive ved med at betale kontingent - netop pga den situation der nu er opstået. men står faktisk og mangler penge til at betale indeværende kontingent. har haft en mail liggende i min draft folder til a-kasse om at jeg må melde mig ud da jeg ikke kan betale kontingent....men har trukket det lidt netop fordi jeg ikke har tillid til at kommunen opfylder sine forpligtelser

nogen anbefalinger vdr a-kasse ? skal jeg melde mig ud...eller betale ? det er jo lidt spildte penge...
Blue er ikke logget ind   Besvar med citat