Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2008, 21:41   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
rolle nu er jeg ikke så meget inde i det med at være boligløs men jeg ved da at du kan have din adresse oppe på kommunen når man ikke har noget sted at bo...

Prøv at skrive til din sagsbehandler om problematikken og skriv at du ikke vidste at det var et ulovligt udlejet værelse (det kan jo ikke være dit ansvar men må være udlejeres ) skal evt bolig være i gentofte, eller er du intresseret i at finde et værelse i en anden kommune, for så er mulighederne jo nok større...

men ellers er der nok ikke andet at gøre end at lede med lys og lygte .. efter et nyt værelse ...

hvad må det koste og hvor skal det ligge (det kan jo være at en af os andre bruger kan finde noget eller kender nogen der kender nogen ) et eller andet må man jo finde på ,,., jeg skal lige tjekke et par ting med en veninde der har mistet sin bolig og har sin adresse hos familie og bor på campingplads for at kunne få sin ledighedydelse.. men hun er selvfølgelig ikke hjemme (i campingvognen ) lige nu

men kan forestille mig at hun kender lidt mere til det, er der andre der har nogen bud så kom endelig frem med dem , men rolle det vigtigste lige nu er at du har noget at komme med den 31 jeg tjekker lige med regler for boligløse og adresse på kommunen (du har ikke noget familie du kan have adresse hos midlertidigt ? )

jeg vender tilbage

http://www.boligstedet.dk/?gclid=CMq...FQoTuwodI2YqLQ
  Besvar med citat