Se enkelt indlæg
Gammel 16-10-2008, 13:39   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg sys bare ikke den besvarer mit spørgsmål.

Punkt B og C i forhold til et totalt anonymt, menneske... hvordan???

Måske jeg er fat svag, men??? *gg* Det at man ikke kan benytte punkt B og C leder netop kun over til det indlæg du henviser til... de kan og vil hvis det bliver nødvendigt for dem (hvilket det ikke har været endnu) bare sige at det viste de ikke, og 1 2 3 er det et hændeligt uheld, at de kom til at sige at Fru Olsen´s situation kunne forbedres betydeligt via en omgang antabus, selv om at hendes reelle problem ikke er alkoholisme, men et piskesmæld. For Fru Olsen har ikke kunnet tydeliggøre at lægekonsulenten udmærket godt var klar over at det var hamrende ulovligt at bruge en anden klients lægepapirer i hendes sag, ej heller bevise at lægekonsulenten var klar over at det ikke var hendes papirer (lige den med benyttelse af en anden klients papirer er der en her på siden der har oplevet, og hun kan ikke få lortet om stødt... som jeg har forstået det)

Jeg orker ikke lige at lede efter det (måske en anden er hurtig???) men der er lavet et radiopogram omhandlende lægekonsulenternes misbrug, i henhold til lægeloven, eksperter er helt enige om at det er hamrende ulovligt, men røre dem kan man altså bare ikke lige, fordi man fra højere sted har manipoleret tingene sådan at lægekonsulenterne er straffrie. "alle" ved det, men ingen gør noget, fordi de ikke kan gøre noget, og fordi det altid har været sådan.

Og tager jeg ikke meget fejl er det ikke nok i sig selv at overtrædelsen er grov og tydelig, som overstående eksembel, det skal være det hele der skal med, altså det er også nødvendigt at bevise at vedkommende var klar over at denne overtrådte loven, hvilket man som sagt ikke rigtigt kan med lægekonsulenterne, for uden ligger den ikke til sidebenet for politiet.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat