Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2008, 01:16   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumle_mund ved heller ikke rigtig noget med agens men kender en del der er tilknyttet dem.. (ulige fødselsdatoer) men dem jeg har snakket med omkring agens siger at det ikke er noget at råbe hurra for...

Men kommer man fra køge kommune er det vigtigt at huske på at agens ikke gør det for en privat aktør, da alle er delt mellem jobcenteret og agens ...

og mange af de jobkonsulenter der sidder der kommer fra jobcenteret ...

det ville jo være en smart og billig måde for køge kommune at klare den på ikk ?

når der er gået et år kan man sende de lige fødselsdage til agens og de skæve kan sendes til jobcentert ...

jeg nåede et års grænsen for 2 måneder siden og fik først besked om at det var agens dette protesterede jeg imod da jeg ikke betragter dem som privat aktør, og bad om en anden ...

og gjorde også klar for kommunen at jeg havde tænkt mig at klage over at blive sendt til agens , derefter fik jeg tilbudt en anden privat aktør i stedet for...


desværre kom jeg aldrig af sted da kommunen bestemte sig for at arbejdsprøve mig i stedet for og så køre videre med min sag som sygemeldt ,, sidste melding .. de gider ikke at hente papir eller snakke med mig før endt behandling og undersøgelser ..

jeg skal prøve at få nogen af dem der er hos agens til at skrive herinde hvordan de oplever dem hvis du har brug for det ...

med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat