Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2008, 11:19   #1
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Hej Pippi

Jeg er 39 år, og fik tilkendt førtidspension 1.1.2008 - og aldrig har jeg følt en større lettelse.

Jeg fik også rigtig mange "velmenende" råd, inden min ftp gik igennem, og ja, gu´ er det synd, men det betyder jo ikke ftp ikke er det rigtige at gå efter!

Der er dage hvor jeg tænker: aj, hvor er det kedeligt at gå hjemme eller, jeg har ikke noget liv længere, eller jeg visner sgu hen snart.......men, fakta er, at uanset disse tanker, så er det det rigtige for mig - for jeg ved jo godt inderst inde, at min tid på arbejdsmarkedet er slut.

Kære Pippi.....du er midt i en proces nu, en proces som gør det svært for dig at acceptere din tilstand, men hvis du gentagne gange har tænkt og følt, at en ftp er det rigtige for dig, så skal du lytte til dig selv, og være tro mod dig selv. Alle andre omkring dig, raske mennesker, de har ingen anelse om hvordan du har det, eller hvad du går igennem......det har kun du. Du skal være din bedste ven, og selvom det er svært og hårdt, så skal du lade alle "dumme" bemærkninger prelle af.

Det er dit liv.....det er dig der skal leve i det, og DU ved bedst. Husk det min ven.

De varmeste hilsner fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat