Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2017, 12:32   #8
fuerzzzs1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2017
Indlæg: 91
Styrke: 7
fuerzzzs1 er ny på vejen
Okay, så min egen "mavefornemmelse" er formentlig rigtig: Når jeg aldrig har modtaget noget fra ankestyrelsen, hverken på E-boks eller papir eller andet, så er det nok fordi kommunen slet ikke har sendt sagen til dem?

Se NU blir det sjovt Kommunen kan jo enten være enig i min klage og udbetale pengene, eller de kan være Uenige og sende den til ankestyrelsen. De må ikke bare ligge sagen ned i en skuffe og håbe på jeg glemmer alt om den

Nu gav jeg lige kommunen et opkald mere bare for at finde ud af om den sag overhovedet er sendt til ankestyrelsen eller ej, hvilket meget jo tyder på at den IKKE er siden jeg ikke har fået nogen form for "kvittering for modtagelse" derfra.

Men så fik jeg tilfældigvis fat i netop hende der har kvitteret for modtagelsen af min klage 13 juli. Men hun har åbenbart ikke noget med klager at gøre som sådan, kun med at kvitterere for modtagelsen af dem....

Nå kan du så stille mig om til en relevant medarbejder? Næ det kan de ikke, men de kan få mit tlfnr og få en besked om at ringe mig op (måske først på mandag).

Jaja, så må jeg jo sidde på min telefon og have den på mig 24/7 indtil denne person så har ringet mig op *suuuuk*

OG jeg fik også lige nævnt for hende at hendes 6 ugers svartider sådan set er ulovlig (hvor mange andre har måske fået samme besked), og det vidste hun godt, men som hun siger:

"Vi laver flydende sagsbehandling, så hvis nogen fx skal på ferie så får jeg lige en sag i hovedet jeg slet ikke er inde i"

- Jeg gjorde hende naturligvis opmærksom på at, uanset hvad der er af "flydende sagsbehandling" og ferier så er 6 uger stadig forkert, den skal ikke være over 4 uger før den skal til ankestyrelsen.

Men jeg ved da godt de bare håber på jeg glemmer alt om 1-19 juni nu jeg har fået førtidspension i mellemtiden. Men det har sådan set ikke noget som helst med hinanden at gøre

Huskeseddel til mig selv: Når den ER i ankestyrelsen, så få aktindsigt, så man kan se om kommunen har sendt alt relevant med.
fuerzzzs1 er ikke logget ind   Besvar med citat