Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2017, 15:41   #22
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ja, umiddelbart kan der i nogle tilfælde være noget rigtigt i, at man betaler noget selv, men jeg har faktisk oplevet det modsatte. -Hos en psykolog var jeg ude for, at han 3 gange omtalte mit job, som pædagog i en børnehave. Hallo, jeg arbejdere med psykisk syge misbrugere på et bosted for voksne og have en arbejdskade. da han havde sagt det 3 gange forlod jeg den psykolog. Oplevet 2 andre som slet ikke var gearet til min problematik. Fik meget mere alvor og lydhørhed i pakkeforløbet i Nannasgade.
efter henvisning til en visitations samtale på det gammel Øresunds hospital og dernæst blev jeg henvist til Nannas gade.
Herefter en 2 timers lang konsultation og så hos terapeut enesamtaler i ca. 20 timer. i x om ugen.
Diagnosen havde jeg fået inden, og den stor i henvisningen, og den blev fastholdt.
At det koster 333 pr. gang kan løbe op, da man som udgangspunkt skal komme 1 x om ugen, men det er jo relativt om man synes det er mange penge. Undrer mig beløbet ikke er steget de sidste 10 år, for jeg gav endog mere. Men der er nok kommet nye regler så.
Det er lige steget fra 331 til 333

Man skal da ikke komme en gang om ugen,det er jo meningen man arbejder med sig selv mellem konsultationerne.

Jeg har også oplevet en psykolog der dels sad og sov, dels aflyste når man var kommet, Psykolog Michael Bruun på banegårdspladsen
Men så må man jo finde en anden hvis man er uheldig.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat