Se enkelt indlæg
Gammel 06-06-2017, 22:57   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LKT Se meddelelser
Mine børn er 7, 9 og 12 år .. og institutionerne lukker ned i industri ferien .. dog med nødpasning .. men de har jo også spurgt om det kan være korrekt at børnene slet ikke skal have ferie .. fordi jeg ikke har meldt dem ud .. men jeg har ikke råd til ferie og jeg har fået oplyst at jeg skal stå til rådighed .. og det gør jeg jo ikke hvis jeg tager dem ud til ferie
Det gør mig utroligt ondt, men du er simpelthen nødt til, at tilmelde børnene nødpasning.

Og hvis pædagogerne spørger, om dine børn slet ikke skal have ferie, så synes jeg du skal fortælle dem sandheden. Du har jo ikke gjort noget forkert.

For en del år siden var jeg selv i et praktikforløb, og skulle på "arbejde" på nogle institutions-lukke-dage omkring nogle "skæve helligdage". Jeg tilmeldte begge mine børn til nød-pasning, som heldigvis skulle foregå i min søns institution.
Der var meget få børn, så ungerne hyggede sig gevaldigt.

Prøv om du kan fremstille det som noget positivt for børnene, og så tag nogle fridage eller noget ferie med dem i juni eller august, hvis det er muligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat