Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2017, 10:55   #31
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Essaon Se meddelelser
Jeg fik ophævet sanktion. Jeg skrev en klage med reglerne fra beskæftigelsesministeriet fra min tidligere post... og jobcenteret erkender at sanktion er ugyldig.. så det er første gang jeg har set jobcenteret respektere regler og love.. og så skete der et lille mirakel.. jobcenteret valgte at respektere min læge erklæring som siger at jeg bliver syg og stresset af jobsamtaler... så det kan godt lade sig gøre at få ophævet sanktioner men det forudsætter selvfølgelig at jobcenteret respektere regler og love samt læge erklæringer... det var godt at jeg brugte lidt tid på undersøge det og jeg ikke bare gav op... Jeg hæfter mig også ved at jeg har fået ny sagsbehandler.
Super godt gået.

Det viser, igen, at det nytter at sætte sig ind i regler/love og kæmpe for sin ret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat