Se enkelt indlæg
Gammel 29-12-2016, 22:32   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Men ja, det kan bestemt om ikke andet betale sig at sætte sig ind i reglerne, og se om det er relevant at klage
Man behøver såmænd ikke engang at sætte sig ind i reglerne.

Man anker bare afslaget, man har jo ikke noget at miste, og så skal kommunen, og senere ankestyrelsen, nok fortælle hvis afslaget er reelt nok.

Mens min datter boede hjemme havde hun et par fritidsjobs, og jeg havde ærlig talt ikke helt overblik over hendes indtægt (der var mange andre "kampe"), og dengang blev boligsikringen ikke justeret henad vejen, så da året var omme fik jeg en efterregning fra kommunen, som overhovedet ikke var til at gennemskue.
Så jeg ankede afgørelsen, kommunen fastholdt deres og sendte den videre til ankestyrelsen. Det endte med, at ankestyrelsen gav kommunen medhold, men ankestyrelsen havde stillet regnskabet op så det var til at forstå, og de gav kommunen en over næsen for at de ikke havde forklaret det ordentligt.

Så selvom jeg ikke fik noget ud af det økonomisk syntes jeg det var en lille sejr alligevel.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat