Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2016, 19:05   #11
Krylle
På vej til at lære K10
 
Krylles avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2016
Indlæg: 11
Styrke: 8
Krylle er ny på vejen
Hej igen.

Jeg så først dit svar nu

Din er noget anderledes end det, jeg skal gennem, kan jeg se. Jeg er glad for at læse, at det gled nogenlunde nemt for dig, job. Og at du ikke blev hevet gennem helvede og tilbage.

Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Jeg har ikke fået lavet nogle egentlige tests men fået udarbejdet en funktionsbeskrivelse ved en ergoterapeut. Der var tale om et forløb på ca. 6 gange 1 time på hendes kontor hvor vi gennemgik alle mine problemer / gener forårsaget af mine sygdomme og skavanker. Modsat hovedparten af brugere herinde skulle jeg således ikke demonstrere mine evner indenfor det huslige som jeg egentlig aldrig har haft problemer med - i hvert fald ikke nogle problemer som skyldes mine sygdomme og skavanker

Forløbet mundede ud i en 3-4 sider lang funktionsbeskrivelse hvor ergoterapeuten beskriver mine daglige gener og ikke mindst hvad sygdomme har betydet for eks. mine fritidsaktiviteter over tid. Ergoterapeuten skriver i sin konklusion: "Jeg har svært ved at se hvilke ressourcer eller udviklingsmuligheder der kan hjælpe Job tilbage til arbejdsmarkedet." Funktionsevnebeskrivelsen lukkede endegyldigt min sag og så var det bare at få klaret se sidste formaliteter inden sagen kunne sendes til Rehabiliteringsteamet.
Krylle er ikke logget ind   Besvar med citat