Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2008, 09:19   #9
jane
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: rudersdal
Alder: 59
Indlæg: 51
Styrke: 17
jane er ny på vejen
Har lige været inde og læse under Nyttige links, og fandt under "Arbejdsevnemetode",
hvor der står flg.

Husk, at en konklusion i en speciallægeerklæring er en vurdering. Udsagn herfra kan derfor
ikke i sig selv være en del af en begrundelse. Derimod kan det være nødvendigt at forholde
sig til en sådan vurdering: ”Vi er/er ikke enige i NN’s vurdering, fordi…”
Tilsvarende er en intern lægekonsulents vurdering ikke en faktisk oplysning. ”Fordi lægen
siger det”, er ikke en begrundelse.


Altså hva f....... skal de så bruge så meget tid og penge på - når de ikke vil bruge lægernes råd - man skulle eller tro, at de havde mere forstand på ens sygdom, end en nede fra kommunen !

Men er glad for at jeg fandt den side med nyttige links, da der står noget om ankindsigt - indhentelse af oplysninger - og overbelysning af ens sag.
Det er i dag jeg skal til møde på kommunen, og er meget spændt på hvad der vil blive sagt. Har i første omgang tænkt mig at få aktindsigt - derefter søger jeg nok en §17 - hvis min sagsbehandler vil have mig til at skrive under på at der må indhentes yderliger oplysninger om mig og min gigt - vil jeg sige at jeg gerne lige vil have lov til at læse min papier igennem inden jeg underskriver sådanne et papier. For det er jo ikke nødvendigt - såfremt jeg selv søger min pension på den forliggende grundlag !!
jane er ikke logget ind   Besvar med citat