Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2008, 20:22   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Jane

Så er jeg med, det var fordi du skrev det socialenævn i et andet indlæg så kunne det virke som om der var søgt pension men at der var blevet givet afslag og at kommunen så havde fået medhold i deres afgørelse.. meeeeen nååååå

så tror jeg at jeg er med, når man indstilles til pension efter §18 skal sagsbehandler sørge for at sagen er helt belyst og på alle helbreds områder (nok derfor de vil have gigten med ) jeg tror personligt (det er min mening) at de vil have dine gigt papir til at understøtte din pension, sådan at du ikke bliver en af "dem" som tilkendes pension alene på det psykiske...

men det du skriver giver også mig den ide at det hele bliver trukket unødigt ud..

Jeg ville den dag i morgen tage op og aflevere en aktindsigterklæring (findes under nyttige link) og så få læst hele sagen igennem , jeg ville når jeg har læst papirene igennem med det samme hvis det ser ud som du skriver søge en § 17 selv om det skulle ske at du ikke får den pension på en § 17 er der så mulighed for at anke den, og dermed få friske øjne til at se på den (som skrevet tidligere) der er også den mulighed at du lige omtaler en § 17 for din sagsbehandler og siger til hende at du syntes at din sag er trukket latterligt langt ud, som jeg læser det du skriver så har pensions nævnet endnu ikke så meget som været i nærheden af din sag, så hør sagsbehandler hvad det er hun mener at de vil med yderlige lægepapir , det lyder jo bestemt ikke som om at din gigt lidelse er den der kan give det sidste skub i retning af pension, men som om din sag allerede er rigeligt belyst, selv deres egen lægekonsulent har jo konstateret dette...

men aktindsigt det ville jeg selv sørge for at få inden jeg bestemte mig for hvad der videre skulle ske... også selv om tiden føltes lang

Når du har aktindsigt har du meget bedre muligheder for at vide hvordan din sag står ....
  Besvar med citat