Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2016, 13:27   #15
Carolinekbh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2011
Indlæg: 40
Styrke: 14
Carolinekbh er ny på vejen
Er ved at løbe sur i aktindsigstsøgning og dialog med div. forvaltninger desangående...Man har fra en forvaltnings side udelukkende tilsendt mig kopi af journalrapport uden et ENESTE bilag. Og det til trods for at K10formular er anvendt. Ej heller har jeg modtaget journaliseringsliste.
Vil og kan ikke starte med at klage over de manglende bilag før jeg har en journaliseringsliste at forholde mig til.

Nå, undskyld brokkeriet, har et enkelt, simpelt spørgsmål:


Har jeg ret hvis jeg påstår at Journalrapporten IKKE kan tælle som Journaliseringsliste.
Altså at der udover Journalrapport (sagsbehandleres løbende notater) bør findes en egentlig Journaliseringsliste/oversigt over bilag,korrespondance og andet vedrørende sagen?

En af de sagsbehandlere jeg er i kontakt med vedr. ansøgningerne fastholder at journalrapporten tæller som "oversigt" over sagens akter (akter, som hun så iøvrigt ikke har vedlagt).


Venligst
Caroline

Vovse: Har i Kbh afleveret to ansøgninger: en til BIF´s og en til SOF´s hovedadresser. Antager at det vil gå hurtigere end en samlet til Borgerservice. Til min tidligere bopælskommune har jeg diditalt sendt en samlet.

Sidst redigeret af Carolinekbh; 13-06-2016 kl. 13:43. Årsag: Svar til Vovse
Carolinekbh er ikke logget ind   Besvar med citat