Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2016, 17:50   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej man skal IKKE revurderes efter de nye regler...

De skal revurdere sagen ud fra de regler som var gældende da man fik sin førtidspension...

Som jeg hele tiden har sagt til alle....ja så har man ikke noget at være urolig for hvis man ikke har fået det bedre siden man fik sin pension...

Det kan forgå på forskellige måder....som @Picasso hvor de bare indhentede lægelige papirer uden at først have en samtale...

I min egen sag ja der var jeg først til et møde hvor sagsbehandleren sagde at hun ville indhente de lægelige papirer og jeg skulle lige give dem lov til dette...

Jeg fik opdateret min "ressourceprofil"....ja jeg sagde ressourceprofil...for det var jo den der lå i min sag...

Hvis ens læge skriver i den statusattest at man ikke har fået det væsentligt bedre siden man fik sin pension....ja så plejer kommunen at træffe en afgørelse på at man beholder sin pension...

Det er først når og hvis ens læge skriver at man har fået det væsentligt bedre....at kommunen vil gå videre med sagen....og evt starte arbejdsprøvning osv...

Men har man ikke fået det væsentligt bedre ja så har man ikke noget at være urolig over...

For prins Knud....ens sag skal revurderes efter de regler som var gældende da man fik sin førtidspension...

Så selv om man havde en arbejdsevne på feks 5 timer....og man efter de nye regler ville få et fleksjob....ja så vil det ikke ske i ens revurdering....da man dengang godt kunne få en pension selv om man havde en arbejdsevne på 5 timer...

Det eneste som tæller....det er om man har fået det væsentligt bedre eller om man ikke har...

Så skriver lægen tilbage til kommunen at man IKKE har fået det væsentligt bedre ja så vil man beholde sin pension...

@Picasso....kan du huske at jeg hele tiden har sagt til dig at når din revurdering er overstået....ja så ville du sidde med tanken....Var det bare det...var det virkelig ikke værre...

Dejligt for dig at du har fået en afgørelse....

Jeps...ventetiden er simpelthen noget rigtig møj....

Hvis man vil læse mere så prøv at søge tråde om emnet på K10 site:k10.dk revurdering af førtidspension

Jeg har desuden bedt ministeriet om et svar på dette emne ang revurdering som kan ses her http://www.k10.dk/showthread.php?t=30649
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat