Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2008, 00:39   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Ny job konsulent

Jeg er efter hjemvendt ferie på min ynglings ø Bornholm, blevet indkaldt til møde på Mandag med min nye job konsulent.

Så nu har jeg lige lidt brug for nogle svar og råd i den forbindelse, så jeg er godt rustet.

Jeg må erkende jeg gruer lidt for det møde

1. Det med fleksjob bevis er det noget jeg skal bruge, jeg har ALDRIG fået udstedt et, men læst og læst her på siden det skal man vidst

2. Tænk hvis han smider mig ud i det første og bedste han finder og slet ikke spørger om min situation er blevet forværret(det er den desværre), så må jeg jo ikke sige nej til det job. ?

3. Hvis han spørger hvad jeg kunne tænke mig ville jeg lige et kæmpe Jeg aner det simpelhen ikke har jo ingen uddannelse, det var jeg igang med da jeg blev syg.

4. når jeg ikke har været til møder på socialkontoret eller med jobkonsulenter, kan der så stå noget nyt i min sagsmappe ? Jeg er noget nysgerrig over hvad de skriver om mig, men er også møg ræd på en og samme tid.

5. Da jeg var til et møde og job samtale med den forgående job konsulent kom vi frem til nogle uger kunne jeg måske klare 20 timer(som jeg er visiteret til) andre kun 15 afhængig af hospitalsbsøg og smerter. Kan jeg godt sige til min nye job konsulent jeg er i tvivl om jeg kan klare 20 timer om ugen ?

6. Revurdering af fleksjob hvem står for den slags ? Jeg er jo aldrig blevet revurderet bare fået afvide jeg skal være på fleks til jeg er for syg til at arbejde.

Håber nogle kan hjælpe mig bare med lidt af mine spørgsmål.

Lone lidt og over det møde på Mandag.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat