Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2016, 20:30   #14
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gana Se meddelelser
E-boks systemet kan være forfærdeligt langsomt og det er træls.

MEN ved konsekvent at bruge dette undgår vi også, at de enkelte sagsbehandlere skal vurdere fra gang til gang om noget er personfølsomt - det kan jeg godt lide... altså at det ikke er en tilfældig sagsbehandler der skal vurdere det.

Jeg skriver til min SB på hans mail - fra min egen almindelige mail, og får svar på e-boks. Og hvis jeg ikke kender den almindelige mail adresse til en medarbejder på kommunen, så skriver jeg til hovedmailen med navnet på medarbejderen i emnefeltet.

Lidt omstændigt at skulle ind og læse svar på e-boks, men ja - det er så prisen for sikkerheden.
Fordelene ved e-boks er også:
Det er jævnt svært for kommunen at påstå, at der er snydt med beskederne. Dvs at beskeden ikke kommer fra dem.
At det er sikkert (må vi da håbe at det er). For det er jo ofte ret personlige ting i ens sag
Og så er det jo ikke noget man pludselig mister adgang til. Jeg mistede engang adgang til min hotmail konto. Jeg måtte simpelthen opgive at få adgang til den igen.

Men jeg har endnu ikke brugt det til at skrive til nogen selv. Har ikke rigtigt vidst hvordan jeg lige gjorde
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat