Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2016, 12:04   #1
Iditzen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2015
Indlæg: 1
Styrke: 0
Iditzen er ny på vejen
Angry smerteklinik gør jeg bliver smidt ud af systemet!!

Jeg er rystet - jeg er vred!!
og jeg har brug for hjælp herinde.

Jeg er Uddannet pædagog - alene mor til 3 børn..og er syg med ryg sygdomme som er forværret voldsomt efter en arbejdskade
jeg har en spondylistese og arkulyse..( fremadrette skred - sammefald og slidgigt i lænd).. jeg har nerve smerte - både kroniske og akutte ved overlast eller forkerte bevægelser samt lammelser ned i venstre ben og tæer

jeg har for få dage siden mødt en ny uddannet sagsbehandler på et job center..
jeg har tidligere nævn at jeg vil på smerteklinik - for at få afhjælp af mine bivirkninger pga min medicin - der er MANGE .. og jeg har i sammenråd kommet frem til at det kan en smerteklinik hjælpe med - evt råde mig til anden medicin for at tage de mange piller jeg tager - morfin og nervesmerte medicin.

men men - min nye sagsbehandler har nu sendt en partshøring til mig - om at nu vil hun lukke for den arbejdsprøvning jeg er i - 9 timer ugentligt - og ikke ser grundlag for at jeg kan blive i sygedagpenge. ej heller blive visiteret til møde med rehabiliserings team om ressource forløb - fleksjob - revalidering eller førtidspension! -.... altsammen fordi hun siger at pga af at jeg vil på smerteklinik har muligheder for at komme ud på det ordinære arbejdsmarked .. så alt hjælp til mig stopper her!!

jeg er chokkeret!! jeg bliver IKKE helbredt fordi jeg ønsker en forøget livskvallitet med færre bivirkninger ( tandkødsbetændele - feberlignende symptomer .. træthed mm..) mine nerve rødder kommer ikke mindre i klemme og mine mange kroniske og akutte smerter ved overlast - FOSVINDER ikke hos en smerteklinik! men det er hendes påstand!

-kan i hjælpe mig herinde med mine rettigheder??
-har i gode råd til mig inden jeg skal indsende partshøring på fredag d.15. januar?
-er der andre der er blevet ramt af sådan en påstand!

Ditte
Iditzen er ikke logget ind   Besvar med citat