Se enkelt indlæg
Gammel 11-11-2015, 15:10   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du skal klage over sagsbehandleren og du skal gøre det til dennes chef evt jobcenterchefen..

Skriv en "pæn" klage over at du ikke kan få kommunikationen i gang med din sagsbehandler da denne konstant undlader at svare dig...og at dette er med til at forhale din sag...

Bed evt om en anden sagsbehandler som har mindre travlt og som har tiden til at kommunikere med borgerene....sådan at du kan komme hurtigst muligt igennem systemet..

Undlad følelser i klagen...og lav den kort og præcis...

Om den kan skade din sag....tja det at have en sagsbehandler du ikke kan kommunikere med...ja det skader jo din sag mere..

Hvis jeg var dig ja så ville jeg ikke bekymre mig om hvem der har sørget for at tingene bliver forhalet eller ej....

Det eneste du bør tænke på ja det er din egen sag og at den forløber så godt som overhovedet muligt..

Hvis du klager...ja så ved sagsbehandleren at du ikke er en af "dem" som bare klapper hælene sammen og gør intet...

Så det kan i den grad gavne din sag at du tager aktiv del i den...

Nu kender vi herinde ikke din sag i detaljer...

Det at din sagsbehandler henviser til de paragraffer og en afgørelse for et år siden....ja det kan være at han gør dette hvis der ikke er sket mere i din sag....og hvis du havde været berettiget til revalidering/forrevalidering ja så ville de havde bevilget det der...

Jeg ved ikke om det er sådan det hænger sammen....det er bare et gæt fra min side...

Det du evt kan gøre....det er at skrive en ansøgning på papir og aflevere denne på jobcenteret (husk nu kvittering på aflevering)....en ansøgning hvor du søger det du nu ønsker...

Dette skal de så træffe en afgørelse om og den skal du bede om skriftligt....sådan at du evt kan klage over afgørelsen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat