Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2015, 02:33   #17
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Tak for input fra jer alle sammen! Det er altid godt at høre fra nogen andre, som at der er i en lidt samme situation som én selv.

Men kan sgu ikke rigtigt få tanken ud af hovedet om loft over kontanthjælpen, jeg kan bare ikke klare mig mere hvis jeg får mindre i kontanthjælp og jeg er meget angst for at det bliver sådan, så jeg tænker på det hele tiden.

Jeg forestår bare ikke hvorfor man både skal straffes af sine psykiske problemer og straffes økonomisk fordi at man ikke kan arbejde....

Kan Politikerne dog ikke forestå, at det ikke hjælper på ens psykiske problemer at blive straffest økonomisk! Det er jo for fanden kun en skaldet kontanthjælp ,som de fleste af os er på!

Jeg talte jo også kort med min sagsbehandler om at blive indstillet til Ressourceforløb, der sagde jeg til ham "Ja det er jo kun kontanthjælp at man kan få der også, I gør jo alt for at I kan spare og holde én i fattigdom" Han svarede så "At der var andre regler på Ressourceforløb og formue, samlever og lign"

Jamen for pokker regner de med at man lige pludselig får en formue smidt i hovedet et eller andet sted fra, det er jo helt latterligt når man ikke har arbejdet i 11år! Og nej jeg går ikke lige pludselig ud og starter en familie fordi at jeg er endt på et Ressourceforløb.

De gør alt for at spare på os som at der er syge og bare slynge et eller andet omkostningsfrit ud på den ene eller andet måde.

Jeg fatter heller ikke stadigvæk at Danskerne har stemt en Blå blok til magten! Men Hurra for Miljøet og de mest trængende her i landet, siger jeg bare!.

Sidst redigeret af Timeagain; 05-07-2015 kl. 02:38.
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat