Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2015, 08:50   #10
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Jeg kan stadig ikke forstå hvorfor DF peger på Løkke som statsminister med den politik man siger man har og de alliancer man nu laver med røde partier... Det er lidt ulogisk... man kunne jo lave så meget godt i stedet for med S , hvis man droppede Løkke og kuglestøderen og K ... som jo er de riges og arbejdsgivernes og finansfolkenes partier...Selvom de prøver at skjule de lidt i valgkampen...
Hvad er det Thulesen mener han kan lave sammen med kuglestøderen og Løkke... det synes jeg der mangler svar på...

Jeg håber de Radikale får et gok i nøden og stemmerne i stedet går til alternativet... et frisk pust der i det mindste taler pænt om mennesker og ikke sparker nedad i samfundet...

For os på de nederste trin i samfundet som alle sparker på og pisker løs på for tiden er det sikre valg enhedslisten... Det er det eneste parti som også mellem valgperioderne arbejder på at beskytte den svageste del af DK...
Jeg er især imponeret af at det lykkedes at få kommunerne sat på plads i kærestepengesagen... hvor systemet var vant til at man ikke behøvede at sagsbehandle efter reglerne når det gjaldt de svage i samfundet... et flot resultat...

Valget bliver nok tæt... så det er med at få stemt... dæleme nedern hvis Løkke og kuglestøderen kommer til magten på et par hundrede stemmer....



....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat