Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2015, 07:41   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja det kunne være interessant at vide hvordan det skulle foregå


I valgtider kan alt jo lade sig gøre
Ikke engang dengang da alle skreg efter arbejdskraft, dengang Anders Fogh kørte fuld skrue under DK's kedler kom der ret mange ind på arbejdsmarkedet af nævnte grupper... der blev ellers givet masser af pisk...

Der er kommet en pensionsreform og skattereform i mellemtiden med endnu flere pisk...

Nu har jeg forstået det sådan at venstre vil lokke med gulerødder i disse valgtider... men lur mig om der ikke er endnu flere pisk i vente efter valget og gulerødderne efter valget bliver slatne...


Man burde måske starte med at undersøge om nogen af alle de pisk har virket før man slynger så vilde og vanvittige tal ud som 85.000 ... for sandheden er jo at det foreløbig ikke har virket... det viser alle undersøgelser... der piskes videre på en død hest...

Det danske arbejdsmarked er simpelthen ikke gearet til mennesker fra de grupper... og er slet ikke interesseret i at ansætte nogen af de 85.000 mennesker...Den eneste interesse DA har i de 85.000 er som løntrykkere... og ikke som arbejdskraft...

Den eneste løsning der virkelig vil rykke noget for de 85.000 er pisk til arbejdsgiverne for at lukke dem ind... men det tvivler jeg meget på er en del af venstres plan, som nok mere stammer fra DA's tidligere fremlagte plan der kun indeholdt mere pisk og endnu mere pisk til de 85.000 ...

Men lad os se planen hvis nogen finder den... he he... venstre jonglerer jo med vilde tal for tiden




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...

Sidst redigeret af Hexi; 02-06-2015 kl. 07:47.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat