Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2015, 17:31   #4
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Nej, det kan du ikke. De skal stå i jord, ejendom eller bank

I det øjeblik du invensterer eller andet som giver udbytte m.v vil der ske et indskud som ikke er erstatningspenge og i det øjeblik det sker, forsvinder beskyttelsen

Du kan sagtens køne guldmønter, det har jeg, men det er nu fordijeg har en møntsamling, ikke som beskyttelse af mine penge. Men selv om de er købt for kreditorbeskyttet penge, er beskyttelsen væk, i det øjeblik jeg køber mønter m.v. For dem.

Og guldmønter er dumt som investering, her er guldbarrer bedre, med mindre selvfølgelig du har råd til at købe de meget sjældne guldmønter. Husk at ved guldmønter betaler du ikke kun guldværdi, men også samlerværdi og den kan svinge alt efter hvad samlere mangler/har råd. Og der skal også som hovedregel en ekstra forsikring til, ved indkøb på den måde, da alm. Indboforsikring ofte ikke dækker nok.

Du beskytter dine penge bedst i bank eller ejendom, her brænder du fingerne mindst.

Et sommerhus er et godt køb, her har priserne aldrig været lavere og vil om få år kunne give et afkast
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.

Sidst redigeret af gisne; 07-04-2015 kl. 17:39.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat