Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2015, 19:04   #18
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja og sørgeligt er det faktisk ingen GAD sætte sig ind i det i lørdags . dem der kunne ..det er uhyggeligt hvis de kan skalvte og valte .-..efter som de har lyst til . undskyld mit sprog - men er sur og oppe at køre over det . ''

så i dag der var en afstemning om det - tror det var ekstra bladet . Da jeg stemte var det halv for og halv imod. det kunne ha set værre ud , men havde håbet andet resultat . Masser af svar inde på EB nationen i sidste uge - men ser de det overhovedet dem der bestemmer .

Jeg er selv mor til en ung gut på 16 der fest damp med 0 mg nikotin. De unge er nysgerrige ,men da vi andre var i den alder , kunne vi da ikke "nøjes" med damp . Ja ved godt det ikke var der ,men det var smøger , cigarer og for nogens vedkomne hash.
så da hellere damp . Jeg skælder ikke ud og vil ikke gøre det til et tabu , vi snakker om det , hvordan osv. men unge er altså ikke DUMME .. De ved en masse mere end man regner med og er generelt ret fornuftige . Jeg foretrækker fest damp - frem for alt andet der er værre .

Min læge ryger E pibe og det har han gjort i længe efterhånden . Vi snakker om det - udveksler erfaringer osv.
han siger det ikke er påvidst det er farligt og skadeligt og langt sundere end smøger . det glemmer de også - hvordan folk har det. Mange rygere indrømmer selv , da de først begyndte at dampe fik de det meget bedre også mht luft og kondi .- Tæller det ikke ?

magarine - slik - chips osv skal folk passe på og ikke overdrive . Men de har et valg de SELV kan træffe . LAD os gøre det samme - selv bestemme og lad os få et valg . Det er det eneste jeg ønsker .

stribe ftp.
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat