Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2015, 17:36   #1965
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm hvis du bruger det største lufthul....så forstår jeg ikke at det kan blive så varmt...og da slet ikke smertefuldt..

Det burde ikke ske når der kommer så meget luft ind på coilen....medmindre du ikke suger ordentligt igennem...

Hvor lange sug tager du...altså varigheden af dem...måske du tager for lange hiv og det er derfor at det bliver varmt...eller du ikke holder nok pause imellem dine sug..

Jeg skal helt ned på 0.2 og derunder og høje watt før jeg synes det bliver lidt varmt...

På en 0.5 ohm coil på ca 30 watt og meget luft igennem ja der tager jeg ca imellem 3 eller 4 sekunders hiv...

Men på feks en 0.15 ohm coil på ca 120 watt og med meget luft igennem på en dripper...ja der tager jeg kun hiv på 1 eller 2 sekunder af gangen..

Men okay vi mennesker er jo så forskellige...måske du bare er mere følsom over for det...

Det er jo sådan set også ret ligegyldigt hvilke ohm størrelser man bruger så længe man finder noget man synes om og kan bruge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat