Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2015, 03:00   #1873
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Okay spændende...lad os høre hvordan det går med den og om du er tilfreds...

Jeg fik jo købt den iStick 30 watt...og en Kanger Subtank Mini....

Jeg må indrømme at jeg er imponeret over de færdiglavet coils som man kan bruge i den....

De er virkelig gode og kan sagtens hamle op med dem man selv laver...

Spørgsmålet er hvor lang tid de så kan holde....men det finder jeg ud af....

Jeg har da været så imponeret over dem at jeg har købt en pakke med fem nye færdige coils...0.5 ohm...til trods for at man selv kan lave sine coils til den subtank...

Hvis man havde sagt til mig for et år siden at man kunne få en coil på 0.5 ohm og at man kunne bruge denne på 30 watt....ja så havde jeg ikke ville tro på det...

Håber at de kan holde et godt stykke tid...

Der er virkelig en god udvikling i gang på dette område og det må være fantastisk at starte som ny damper i denne tid...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat