Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2014, 21:41   #17
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Håber at din arbejdes dag i morgen hjælper på det
HEJ jjsonn !

ja nu har jeg jo været på arbejde i 4.dage nu. mine nye arbejdstider blev mandag fra kl.10.30-15.00 tirsdag og torsdag 11.30 til 16.00 og onsdag. fri. (plejer jeg alligevel at have. ) det har mit helbred også brug for. og fredag 11.00 til 15.30 mine nye tider er jeg rigtig glade for,men jeg synes hele min arbejdsdag er taget fra mig efter min chefer har taget salget af maden fra mig.
børnene kan heller ikke forstå det. de synes også det er noget underligt noget. plus jeg kort og godt bare går og piller næse de 2. af mine arbejdstimer hver dag nu. øv. men det er jo ikke mig der har taget den beslutning. og skal jeg stoppe på arbejdspladsen får hun selv" æren af at fyre mig. plus så kommer der sgu. lige et par sandheder frem til job konsulenten. for jeg har nemlig et par ting som hun aldrig" vil kunne snakke sig ud af ang. nogle siturationer hun har haft sat mig i. kort og godt. forestil dig at være på arbejde i en fritidsklub med special gruppe. og alle dine kollegaer er taget på pedagogisk weekend og 2. børn havner ved en fejl hos dig. og den ene farer rundt. da hun er et barn man skal være 2.til at styre. og den anden er en halv grøntsag. ( hjernen fungerer men ingen kontakt" fysisk el. mentalt-sprogligt. med stomi pose og i en kørestol på 100.kg. nærmere en robot. plus han havde fik et anfald der varede ca.30 min og du ikke kunne få fat i begge dine chefer da de var taget på tur i no"where hvor der var dårlig forbindelse på tlf. og da jeg jo selv også har epielipsi ja,tænk hvis jeg selv fik et anfald. plus" og dette er sgu den bedste... en dag kom jeg på arbejde og kigger på billederne i vores vindfang. og ser så vi har fået nye vikarer. fint nok med det. men så kommer hun til at tale over sig ved at sige det var hendes vinindes" barn. men....... fanme er dette en jeg selv er i familie med på min søsters side. ( nibutisme. den var ikke go. den kan man heller ikke fra. det er bare få ting ud af mange.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat