Se enkelt indlæg
Gammel 23-10-2014, 10:34   #6
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 11
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Nej, selv om det er en rigtig træls situation du sidder i - så kan din læge altså ikke forlange at kommunen hjælper sig med en lejlighed lige der hvor du selv ønsker det.

Du er nød til som alle andre, at være på ventelisten eller søge lejlighed andre steder hvis den du har nu ikke er god for dig.

Måske du også kan være tryg andre steder.

Og måske det ville være bedre at kontakte læge/psykiatri når du har selvmordstanker. De kan faktisk hjælpe dig i den forbindelse. Det kan kommunen ikke, og det kan for dem komme til at lyde som om du prøver at true dem til at få din vilje.

Jeg skriver ikke dette for at tryne dig, selv om det kan lyde sådan. Men jeg ved efter en del år som ansat i det psykiatriske system at det hjælper en bedst at gøre tingene på den rigtige måde og rette henvendelse til de rette personer ifht problemstillingerne.
Læge/psyk henvendelse ang. Sucidaltanker, utryghed mv.
Kommune om ønske til hjælp med bolig, kontaktperson m.v

Det hjælper ikke din sag at blande det sammen og du kan ikke tvinge kommunen til at hjælpe dig, når du har en bolig og jo selv i sin tid fraflyttede grantoften.
jeg har forklaret dem det i psykiatrien og været indlagt et par gange men mit problem er ikke alvorligt nok til de vil hjælpe pga jeg siger til dem som det er og at det alså ikke er behov for medicin for som sagt når jeg er ude for min lejlighed har jeg det bedere, for at sige det med mine egne ord så boller min lejlighed mig min hjerne mentalt.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat