Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2014, 12:18   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Har du overvejet en pensions ansøgning sammen med din sb ?
Det har jeg de sidste par år men i KBH er der ikke noget der hedder pension ,så kan du sætte frimærker på et brev er der er arbejdsevne om de er brugbar er lige gyldig.

jeg har opgivet den tanke.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
En arbejdsprøvning har til formål at afklare hvad, og hvor meget, du magter ude på en arbejdsplads. Derfor skal din arbejdsevne vurderes i forhold til de krav, der stilles til folk ude på arbejdsmarkedet.

Jobbet i genbrugsbutikken er, formentlig, langt mindre fysisk krævende end i en discountbutik. Når arbejdsevnen vurderes ud fra din indsats i en genbrugsbutik, bliver resultatet mere positivt, end det reelt er.
Hos Røde Kors kan du måske klare en arbejdsdag på 2½ timer, men kun 1 time i Netto.
Ja jeg ved godt hvad det handler om jeg har været igemmen flere i mine 10 år som ledig flex visiteret.

det jo det der er håbeløst,ved arbejdsprøvninger,de viser kun et øjebliks billede og kan ikke direkte overføres til et andet job så det er jo udelukkende kun for reglernes skyld og tilskudnes/refusionens skyld.

den ledige der er visitret har ikke brug for det - jeg har ihverfald ikke.jeg bliver kun dårliger af det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat