Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2014, 16:15   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helle2 Se meddelelser
Hej igen alle sammen

Så har jeg igen problemer, nu har jeg så været til møde i Genbrugsbutikken et møde hvor min flexjob konsulent ikke deltog, på trods af at han ved hvor skrøbelig jeg er, flytningen af mødet var efter aftale med en af hans kollegaer da jeg havede hospitals tid på det tidspunkt han have sat, og jeg kunne på trods af gentagende forsøg ikke træffe ham hverken på telefon eller mail.
Nu har jeg så efterfølgende modtaget denne mail fra ham, men ingen kontrakt!

Hej Xxxxx

Tak for din mail og dit initiativ til at flytte mødet til om formiddagen. Jeg har talt med Xxxxx xxxxx fra xxxx Genbrug. Jeg kan forstå, at xxxxx xxxxx har aftalt at du kan hjælpe til med at xxxxxxxxxxxxx i dit eget tempo og i et særskilt rum. I har aftalt at du møder hver xxxxxx kl.13-15 og første gang er den xx.xx

Jeg foreslår at vi tager det i dit tempo og således siger du til når du føler dig klar til at have f.eks. 3 timer per uge eller at prøve nogle andre opgaver.

Du er meget velkommen til at ringe til mig eller til Din socialrådgiver hvis du har nogle spørgsmål

Hav en god aften

Venlig hilsen / Best Regards

Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

Fleksjobambassadør og
Virksomhedskonsulent



Er det her godt nok? Jeg troede jeg skulle have en rigtig kontrakt som jeg fik de 3 gange jeg var i arbejds prøvning.

Hilsen Helle

P.s jeg blev tilbudt at deltage i bønne møder
Jeg synes godt du kan efterspørge en kontrakt, hvor du kan skrive under på, at du og han (fleksjobambassadøren) er enige om forløbet. Der bør stå, hvilken paragraf, du arbejdsprøves/er i praktik for - samt hvor længe forløbet skal være. Du kunne skrive, "at jeg gerne vil have det skriftligt, så jeg er helt afklaret på, hvad formålet er med praktikken og hvor længe jeg skal være der, og hvilke arbejdsfunktion, jeg skal lave der... "....

Prøv det.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat