Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2014, 23:07   #11
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
Fik mit ressourceforløb i dag var så bange jeg rystet under hele mødet selv da
jeg fik det godkendt, og græder da jeg kom hjem til min mor fordi jeg havde

været så bange. MEN! ang. det med min kæreste og kontanthjælp så havde jeg talt med lederen for et eller andet i jobcentere, og hun sagde hun lige ville tale

med hendes leder hvorefter hun ringet og sagde at jeg ville få udbetalt min kontanthjælp til det første fordi jobcenteret havde dummet sig som jeg har

skrevet før og at de ikke ville fortage fradrag ved min kæreste, men fik ingen penge til den første og var så ked af det og ringede til hende og fortalte jeg ikke havde

fået dem, næste dag sagde min kontaktperson at hun havde talt med udbetaling og de havde sagt at jeg ville få dem undbetalt det 5 altså i morgen og at min kæreste ikke skulle skrive under på noget.

MEN MEN MEN i dag efter mødet med rehabiliteringsteam og efter godkendlse af rcforløb , sagde hende lederen at jeg skulle op og tale med udbetaling

der fik jeg så at vide at de skulle altså ha' min kærestes underskrift og bank papir men det fik jeg så hentet og afleveret, men min kæreste har ikke haft indkomst i noget tid og det sagde jeg til dem. Så da jeg afleveret papiren at hun stempelet det som udbetalt.

Da jeg var kommet hjem og var faldt lidt ned. fik jeg et brev : Vedr. udbetaling af kontanthjælp Jeg kan oplyse, at i forbindelse med at din kæreste netop er fyldt 25 år,
har hans indkomst betydning for din udbetaling af kontanthjælp. Vi har derfor været inden og se på dine
indkomstforhold. Jeg kan se, at din kæreste ikke har nogen indkomst.
Jeg kan se, huslejen for jeres lejemål XXXXXXXXXX så at sige går lige op med din udbetaling af kontanthjælp, så jeg kan ikke se, hvad i lever af.
For en drøftelse af dine indkomstforhold m. v. bedes du venligst komme til møde den 15 aug.
Mvh. XXXXXX kontrolgruppen


da jeg havde læst det faldt jeg gradene sammen på gulvet og grad lige siden kl. 17 og ikke spist hele dagen, hvis jeg ikke elsket min mor så hørt havde jeg ikke siddet her lige nu

Hvad gør jeg? har ikke betalt husleje fordi jeg ikke har fået pengene, vi har fået hjem med at betale nogen regninger af hans far fordi han har en del penge og hans far ville ikke ha' min kæreste skal ha' kontanthjælp så derfor hjælper han til min kæreste har fået en læreplads. jeg har solgt en masse af min brugte tøj, gammel møbler jeg ikke ville ha' osv. for jeg havde læst på nettet at det måtte man godt på kontanthjælp.. på den måde har vi fået det til at løbe rundt. men de tror sikkert alt muligt.

må det godt tilbageholde min kontakthjælp..

Sidst redigeret af dzphigh1; 04-08-2014 kl. 23:29.
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat