Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2014, 22:49   #2
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
Thumbs up førtidspension??

Citat:
Oprindeligt indsendt af sonsus Se meddelelser
jeg vil gerne spørge om hvad der vil ske hvis min førtidspension går igennem. det drejer sig om, at jeg får en erstatning på 16.000,- kr brutto for en grim piskesmældsulykke. hvad vil det betyde for min førtidspension. tak
hej det vil ikke påvirke din ftp da det er erstadning og husk at lave en kreditor beskyttet konto så kan ingen kan røre de penge vis du fexs kreditore penge og kommuen må ikke med regene dine penge fra alle erstaningere jeg har selv en meget kompliceret forsikrings sag med 4 selvskaber da jeg har været ude for 2 ulykker inden 2 år men vis du følere mit råd såvil der indtet ske men lige meget hvad så sker der ikke noget og håber du kan forstå det jeg skiver jeg ved der er nogle stavefejl ps husk at have en advokat for elleres bliver du spist af af så lille beløb for nogle folk her inde har ikke fået advokat hjælp og det kan betale sig at have advokat på vis du nu også er nød til at køre retsager mod forsikringen men håber du får din førtidspension for så kan du slippe for det her syge samfund det håber jeg du får for det er storset umuligt i dag for folk under 40 og få knuss

Sidst redigeret af martinja41; 04-07-2014 kl. 22:55. Årsag: glemte noget vigtig
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat